Zarząd Recordati Polska Sp. z o.o. informuje o wprowadzeniu procedury zgłaszania istotnych nieprawidłowości, tj. naruszeń prawa, procedur lub standardów etycznych związanych z działalnością Recordati Polska Sp. z o.o.
Procedura ma na celu umożliwienie pracownikom i współpracownikom Recordati Polska Sp. z o.o. zgłaszania dostrzeżonych nadużyć lub naruszeń prawa, jak również wewnętrznych procedur, które uzyskano w kontekście związanym
z działalnością spółki. Zgłoszenia te mają pomóc w zapobieganiu szkodom oraz wykrywaniu zagrożeń dla spółki, a także służą ochronie interesu publicznego.
Zgłoszenia mogą obejmować m.in. naruszenia prawa przez konkretne osoby
(w szczególności w zakresie objętym Dyrektywą UE, takie jak przepisy ochrony środowiska, ochrony konsumentów, ochrony prywatności i danych osobowych, przepisy podatkowe), jak również naruszenia kodeksów etycznych, wewnętrznych procedur lub dobrych obyczajów obowiązujących w Recordati Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie o naruszeniu może być przesłane w formie e-maila na adres poczty elektronicznej: sygnalista@recordati.com.
Dla zapewnienia pełnej obiektywności i niezależności w rozpatrywaniu zgłoszeń, procedura przewiduje dodatkowe alternatywne kanały zgłaszania, na wypadek, gdyby zgłoszenie dotyczyło Compliance Officera, osoby zaangażowanej w proces rozpatrywania nieprawidłowości lub członka Zarządu.